Mis Listas de Música
      Entrar
      Count On You (feat. Jordin Sparks)

      Count On You (feat. Jordin Sparks)

      Big Time Rush

      Album: BTR

      Escuchar lo mejor de la musica de Big Time Rush

      Big Time Rush - Count On You (feat. Jordin Sparks) Música y Letra

      Now I’m about to give you my heart
      But remember this one thing
      I’ve never been in love before
      So you gotta go easy on me
      
      I heard love is dangerous
      Once you fall you never get enough
      But the thought of you leaving
      Ain’t so easy for me
      
      Don’t hurt me
      Desert me
      Don’t give up on me
      
      What would I wanna do that for?
      
      Don’t use me
      Take advantage of me
      Make me sorry I ever counted on you
      
      1, 2, 3, 4 to 5 baby, I'm counting on you [4x]
      
      Understand I’ve been here before,
      Thought I found someone I finally could adore
      But you failed my test,
      Got to know her better saw I wasn’t the only one
      
      But I'm willing to put my trust you,
      Baby you can put your trust in me
      
      Just like a count to 3,
      You can count on me and you're never gonna see
      No numbers in my pocket.
      Anything I’m doing girl I'll drop it for you
      Cuz you’re the one I'm giving my heart to but I gotta be the only one
      
      Don’t hurt me
      Desert me
      Don’t give up on me
      What would I wanna do that for?
      
      Don’t use me
      Take advantage of me
      Make me sorry I ever counted on you
      
      1, 2, 3, 4 to 5 baby I’m counting on you [4x]
      
      I really hope you understand
      That if you wanna take my hand
      You should put yours over my heart
      I promise to be careful from the start
      
      I trust in you with love in me
      Very very carefully
      Never been so vulnerable
      Baby I'll make you comfortable
      
      1, 2, 3, 4 to 5 (yeah)
      Baby I'm counting in you (oh)
      1, 2, 3, 4 to 5 (why would I want to do that hey yeah)
      1, 2, 3, 4 to 5 baby I'm counting on you
      1, 2, 3, 4 to 5
      
      Now I’m about to give you my heart
      So remember this one thing
      I've never been in love before
      Yeah you gotta go easy on me.

      Big Time Rush - Count On You (feat. Jordin Sparks) Música y Letra

      ARTISTAS RELACIONADOS


      VIDEO

      TOP ARTISTAS

      Letra de la Canción

      Cerrar
      songartist

        Ingresa con tu cuenta de:

        Cerrar
        Continuar